2022-11-08
«Bereke Bank» АҚ Даму стратегиясының (бұдан әрі – Стратегия) мақсаты икемді және өте сенімді АТ-инфрақұрылымы, негізі тиімді команда болып табылатын қызметтер мен өнімдерді шығарудың жоғары жылдамдығы бар Data-driven шешімдері негізінде адамдар мен бизнесті біріктіретін, олардың барлық қажеттіліктерін қамтитын платформа құру.
Банктің миссиясы: «Біз адамдар мен бизнестің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ең жақсы өнімдер мен сервистерді жасау, сондай-ақ клиенттеріміз бен қызметкерлерімізге сенімділік беру арқылы қоғам мен елдің дамуына айтарлықтай үлес қосамыз».
Стратегия 7 стратегиялық бағытты қамтиды:
Стратегия 3 негізгі мақсаттың орындалуын анықтайды:
Корпоративтік бизнестегі Стратегияның негізгі бағыттары:
Осы мақсаттарға қол жеткізу үшін Банк қызметінің келесі стратегиялық негізгі көрсеткіштері анықталды:
Банктің корпоративтік бизнесі үш негізгі клиенттік сегментке бағдарланған: ірі, орта және микро-, шағын бизнес және ЗТ-ның белсенді клиенттік базасын табысты өсіруде және серіктестік желіні дамыту бойынша ауқымды жобалардың арқасында осы үрдісті сақтап қалуды жоспарлап отыр.
Бөлшек бизнестегі Стратегияның негізгі бағыттары:
Осы мақсаттарға қол жеткізу үшін Банк қызметінің келесі стратегиялық негізгі көрсеткіштері анықталды:
Бөлшек бизнес стратегиясының басым міндеттері: ЖТ белсенді клиенттік базасымен жұмысты қайта бастау, Банктің транзакциялық тартымдылығын дамыту, флагмандық карталық өнімді жетілдіру, Банктің трансшекаралық әлеуетін дамыту, мемлекеттік сервистер мен қызметтерді енгізе отырып, цифрлық банкингті дамыту.
IT және AI дамыту Стратегияның негізгі векторлары болып табылады.
Стратегияның мақсаты - бұл микро сервистік құрылымға көшу және кластерді енгізу және жеке ДӨО (деректерді өңдеу орталығы) құру арқылы қамтамасыз етілетін өте сенімді және икемді IT инфрақұрылымы, цифрлық трансформациясы бар ұйымының Data Driven-ін құру.
Модельдеу нәтижелері мен деректерді талдау ұйымының Data-driven-інде шешім қабылдаудың негізі болып табылады. Осы мақсатта Банк шешім қабылдау үлгілерін енгізуді, жасанды интеллектті барлық арналарда қолдануды, цифрлық сервситердің айтарлықтай дамуы аясында деректермен жұмыс көлемін арттыруды, жетілдірілген модельдеу мен платформаларды қолдануды жоспарлап отыр.
Озық инфрақұрылымды енгізу Банкке еңбекті жаппай автоматтандыру есебінен іске қосу үдерісінің Е2Е қысқа мерзімін береді. Осы мақсатта Банк үлгілердің әсерін бағалауды автоматтандыруды, үлгілерді коммерциялық пайдалануға шығаруды жеңілдетуді, үлгілерді әзірлеудің арнайы ортасын құруды және деректер қоймаларын дамытуды жоспарлап отыр.
Стратегия аясында команданы дамыту келесі жолдармен жүзеге асырылады:
Стратегияға сәйкес қызметкерлерді дамыту және оқыту келесі жолдармен мақсатқа қол жеткізетін үздік оқыту жүйесін құру арқылы жүзеге асырылады: тиімділікті арттыру үшін оқытудың жаңа форматтарын енгізу, басшылардың жаңа буынын негізгі құзыреттіліктермен оқыту, кейіннен кадр резервіне қосу арқылы дарындарды анықтау және дамыту, периметр ішінде әлеуметтік оқыту мәдениетін қалыптастыру.
Нәтижеге бағытталған кәсіби, өршіл және үдеріске тартылған, дарынды және тиімді қызметкерлер – осы күнге дейін Банктің негізгі капиталы болып келді және болып қала береді. Өз кезегінде, Банк болашағы зор мамандарды тартуға және олардың әлеуетін ашуға бағытталған корпоративтік мәдениетті қалыптастыру арқылы өз қызметкерлерінің жұмысы үшін барынша қолайлы жағдайлар жасауға ұмтылады.
Банк «жасыл қаржыландыру», экологияны сақтау, корпоративтік және әлеуметтік жауапкершілік бойынша ұстанымды белсенді қолдайды. Банк ESG жаһандық қозғалысының бөлігі ретінде келесі бағыттарды ұстанады: