Корпоративтік клиенттерге қызмет көрсету менеджері

"Bereke Bank"АҚ көшбасшылығы

Біз үшін көшбасшылық - ертеңгі күнге деген сенімділіктің КЕПІЛІ. Бірінші болу-ең озық идеяларды жүзеге асыра отырып, алға ұмтылу.

Нәтижелерге сіздің өмірлік құндылықтарыңызбен бөлісетіндермен ғана қол жеткізуге болады деп сенеміз. Пікірлес команданың бір бөлігі болыңыз, Bereke Bank-ке келіңіз.

Міндеттері
  • клиенттердің төлем құжаттарын теңгемен және валютамен орындауға қабылдау, клиенттердің, оның ішінде "Интернет-офис"бағдарламасы бойынша аударым операцияларын жүзеге асыру
  • клиенттерге қызмет көрсету сапасының стандарттарын күнделікті сақтау
  • филиалдың корпоративтік клиенттеріне барлық банк өнімдерін қызмет көрсетуге тартады және сатуды жүзеге асырады
    өнімділік нормативтеріне және сату үлгісіне сәйкес ЖБ белсенді клиенттерін ұлғайту бойынша жұмыс жүргізеді
  • бағалы металдардан жасалған монеталарды сату жөніндегі операцияларды жүзеге асыру
  • монеталардың саны мен номиналын көрсете отырып, бағалы металдардан монеталар алуға өтінімді ресімдеу
  • банк өнімдерін корпоративтік клиенттерге сату және кеңес беру
    төлем карталарын шығару/қайта шығару бойынша құжаттарды ресімдеу
  • филиалдың корпоративтік клиенттеріне барлық банк өнімдерін қызмет көрсетуге тарту және сатуды жүзеге асыру
  • Банктің төлем карточкаларын ашуға клиенттердің шарттары мен өтініштерін қабылдау, тіркеу және өңдеу
  • клиенттер және/немесе олардың өкілдері, сондай-ақ бенефициарлық меншік иелері және жүзеге асырылатын операциялар туралы мәліметтерді Құжаттамалық тіркеу және сақтау тәртібін сақтайды
  • Банктің ішкі нормативтік құжаттарының (бұдан әрі – ЖІҚ)талаптарына сәйкес клиенттердің операцияларын жүргізу туралы мәліметтерді растайтын құжаттарды, досьені/электрондық досьені сақтауды жүзеге асырады
Талаптар
  • арнайы орта / аяқталмаған жоғары / жоғары білім
  • банк қызметін реттейтін ҚР заңнамасын білу
  • коммуникациялар мен байланыстың, компьютердің заманауи техникалық құралдарын пайдалана отырып ақпаратты өңдеу әдістері